Nieuw verslag uit Namibie - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van GercoAnne-Sophie - WaarBenJij.nu Nieuw verslag uit Namibie - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van GercoAnne-Sophie - WaarBenJij.nu

Nieuw verslag uit Namibie

Door: Gerco & Anne-Sophie

16 Mei 2014 | Namibië, Windhoek

Hallo allemaal!

Vorige week zijn we van dinsdag tot vrijdag naar de kust geweest, plaatsje Swakopmund. Samen met het echtpaar waar we mee samenwerken. Het was heerlijk om daar te zijn en tijd met elkaar door te brengen.

Zaterdagochtend zaten we aan ons ontbijt toen we verderop mooie muziek hoorde.
Er was de afgelopen week een kamp gaande en deze dag was de afsluiting. Wij ernaar toe, was heel leuk.
Tijdens het kamp had iedere groep (waren er 6) een dans ingestudeerd.
Wij werden gevraagd of we deze wilden beoordelen en beslissen wie de beste was, soort X-factor;)
Dit was erg leuk om te doen! Ze kunnen echt goed dansen, daar kunnen wij nog wat van leren.
'S avonds 5 mensen uitgenodigd om bij ons te komen eten. Dit was ook een deel v/d jeugdgroep waar we elke donderdag mee tennissen en zondag bijbelstudie hebben.

Maandag hebben we aan onze presentaties gewerkt. Vandaag hebben we de eerste les geven over hygiene aan alle kinderen op de basisschool. Zo'n 120 kids verdeeld in 3 keer.
Dit was een bijzondere en leerzame ervaring!

3 jongens uit de jeugdgroep helpen ons met het programma. Ze worden als het ware door ons getraind zodat de les vaker gegeven kan worden, als wij weer weg zijn.
Vandaag hebben we onze eerste presentatie geven over hygiene aan 120 kinderen van de basisschool ze waren erg enthousiast en vol met vragen.

Komend weekend gaan we op safari en hopen dan de big 5 te zien... Veel zin in!

Ik hoop dat jullie het allemaal nog snappen. We hebben een vol programma!

Lieve groetjes van ons!

• 16 Mei 2014 - 15:23

Heleen:

Supertjes :) Geniet geniet!

• 16 Mei 2014 - 19:23

Marleen:

Leuk hoor, veel plezier op safari! Hoop dat jullie de big 5 gaan zien. Liefs Marleen

• 17 Mei 2014 - 00:48

Vivien:

Super leuk! Wat goed dat jullie de info overdragen en dat het ook doorgegeven wordt als jullie weg zijn. Hor aas het om in het Engels les te geven?
    Geniet lekker en heeel veel plezier op de safari!
    Liefs Viv

• 17 Mei 2014 - 08:56

Sophie:

Leuk!! Veel plezier met alles, ook op safari, en lekker genieten :)

• 21 Mei 2014 - 17:13

Eveliena:

Wat mooi om weer te lezen!
    Geniet ervan.